Friday, November 12, 2010

Proud !!

ehem...ehem...
Dimulakan dgn greetings...
hahah... :p



itu aku :))

p/s http://slurver.blogspot.com haha...Sya..sorry aku copy
and paste jap style... :D

Owh....ya...almost forgot
pa benda mok di ckp...hoho

Yes...This is the story...
Hari Itu hari bahagia (blh la dikatakan demikian :p)

Majlis Anugerah Kokurikulum Sekolah...
Another anugerah i get... *wink*
wait..wait...

This is us...hahah...
sempat ambk gambar ms rehearsal hihi
lamak doerh tunggu St.Edmund dat time..
so wat again..we love Photo..
Just askng one lil'boy to take the photo for us 
(x tau malu) haha
Sya...kita nampak TEMBAM ....hahaha 


Ok..kami dpt...
Anugerah or insentif tok PMR taun lepas...
What a long time waiting to got the anugerah from school...
huhuhuhu...
nvm got already..so got some money oso
pocket pun berisi nie
mata pun jd $_$
hahah....


Syahirah and Hanania
Syg kamu ;)


What can I say??
We'r Just Smart ...
ahahah (kidding)
nak angkat Basket jap...
hakz ;)


:)
promosi dr jap...
Naik pentas dua kali..
x la byk kali mcm Sya...hihi gurau2...
Sya kan Smart (gurau jgk) :))

Ok la...got no.4 lg..
Still maintain..If can i want no.3 liao..
What to do...
I'll try my best nx yr...

p/s sapa2 yg dpt tek...
Tahniah! ^^

Lupa plak nak mentioned...
dis is on Friday 12 Nov 2010 <3 







No comments:

Post a Comment

Child Of God :)

Child Of God :)
Born with a fullest dream. But heart still believe for what I've to believe. My attitude my way. My hand my works. My mouth my worship. My taught my Inspired. My JESUS my ALL... :) I Praise God With My Attitude of Worship <3

Books?? Nahhh... Just A Blog..To Read :)